Sense Poznań

Rodzaje marketingu usług

Telemarketer

Telemarketing większości kojarzy się z marnie płatną posadą. Ludzie, szczególnie młodzi, odbierają telemarketerów jako naciągaczy. Gdy odbierając telefon, słyszą ciągły dialog, bardzo często od razu rzucają słuchawką. Wydaje im się, że telemarketer zacznie ich namawiać na zakup niepotrzebnych produktów lub do wzięcia udziału w ankiecie, nad którą nikt nie ma czasu się zastanawiać. Czy aby na pewno telemarketer to zawód, który męczy ludzi i w dodatku nie przynosi oczekiwanego dochodu? Otóż nie. Jak się okazuje, osoby znające różne formy marketingu, często decydują się na pracę właśnie w charakterze telemarketera. Nie wszyscy bowiem od razu rzucają słuchawką, gdy słyszą „naciągaczy” po drugiej strony. Znaczna część ludzi, a w szczególności emerytów, chętnie rozmawia z telemarketerami przez telefon i niejednokrotnie decyduje się na np. zakup polecanych przez nich produktów. Telemarketerzy, jeśli tylko wiedzą, do jakich osób dzwonić, potrafią całkiem dobrze zarobić na prowizjach od sprzedaży określonych przez firmę produktów.

Zobacz także nasze pozostałe wpisy:

Rodzaje marketingu usług
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
Previous article
Formy promocji marketingowej
Next article
Afera MyBlogLog
About the author